środa, 7 listopada 2012

Witajcie po długiej nieobecności, komputer został wreszcie naprawiony. Chciałam Wam dzisiaj pokazać trzy bransoletki, które wykonałam w ostatnim czasie. Bardzo delikatne i kobiece. Szczególnie dumna jestem z guzikowej. Guziki zostały naszyte na gumkę także można powiedzieć, że jest bransoletką uniwersalną.


 Następna bransoletka została wykonana z materiału. Materiał czerwono - czarny, który użyłam to 100% bawełny. Bransoletka ma regulowaną długość za pomocą łańcuszka:)


Ostatnią bransoletkę można nazwać "szczęściem" a dlaczego? a no z powodu znajdującej się koniczynki. W prawdzie nie zielona a srebrna ale mam nadzieję, że komuś przyniesie szczęście. Żółto - pomarańczowe sznurki dodatkowo napawają optymizmem. Długość tej bransoletki to 17 cm.

Jeśli ktoś by chciał to wykonam dłuższą wraz z łańcuszkiem:)
Zapraszam do oglądania! Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz